neděle 14. června 2009

Otázky a odpovědi

Poslední dva týdny, tytéž otázky a výsledek vždy stejný. Laura = kavárenský povaleč, lempl, alkoholik….

Co studuješ? Teologii! A co z tebe bude? nevím? a proč to studuješ? kvůli titulu. Ale to je divný, ne? Mě to tak nepřijde.

Co sportuješ? Chodím běhat, do posilovny a na squash. Ale to je celkem nuda, ne? Mě to baví. Aha.

Co děláš ve volném čase? Chodím do kaváren, hospod, do kina na výstavy…To, ale nemáš žádný pořádný koníček. No, to nemám.AHA.

Pořád odpovídám stejně a pořád se lidi na mé odpovědi tváří divně. Opravdu musí mít člověk nějaký vážný koníček, aby byl plnohodnotným člověkem? Podle mě ne, vážný koníček nemám, ale že bych se během dne nudila to říct nemůžu, naopak dny mi připadají krátké. A tak Ti co jim připadám divná, ať si trhnou nohou a když připadám spolužákům jako bláznivá holka, co pořád někam chodí, tak ať si taky trhnou. Hold se ráda bavím a nerada sedím doma jako puťka. Na světě jsem jen jednou!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat